4 Eylül 2012 Salı

Simple but Delicioso Breakfast


Resimdeki kahvaltı biraz fakir görünebilir bazılarına ama benim favori kahvaltılarımdan biri olmuştu zamanında, paylaşmak istedim.
Ekmek Macrocenter'in sabah 10:00'a kadar gitmezseniz bulamayacağınız çok lezzetli çavdar ekmeği, dışı çıtır çıtır, içi yumuşacık. Yanında güzel bir ezine beyaz peynir, ve rafadan-kayısı arası yumurta.
St. Dalfour kayısı reçeli, şeker ilavesiz, doğal meyveden yapılma bu reçel/marmeladı çok seviyorum.
Ve ne alaka bilmiyorum ama Komşufırın'ın bir adet vişneli kurabiyesi ile kavala kurabiyesi, bir de yanlarına renk versin diye koymuştum sanırım, siyah erik :)
Çok basit ama her biri ayrı lezzetli yiyecekler, ve bence çok sade ve hoş bir kare.

1 yorum:

  1. araya erik katmak cok iyi fikir ..mevsimine gore uzum, cilek, avokado, taze kayisi, incir ile degistirilebilir nacizane tavsiyem..

    YanıtlaSil