23 Ağustos 2012 Perşembe

Kırıntı'nın acılı sarımsaklı karidesleri



Bu inanılmaz lezzetli bir olay. Kırıntı'nın başlangıçlarından, ama ben bir gün gidip iki porsiyon birden söyleyip kimseyle paylaşmadan kendim yemeyi düşünüyorum.
Donmuş karidesten hiç hazzetmesem de, bunun sosunu o kadar kıvamında yapmışlar ki, yerken karidesin, tereyağının, pul biberin ve sarımsağın tatlarını çok net seçebiliyorsunuz.
Bir de kullandıkları karidesler baya iri. 9 adet var bir porsiyonda, adam başına 4,5 karides düşüyor (evet son karidesi bölüyoruz :)) ama nispeten doyuyorsunuz karidese. Gerçe bu lafım normal seviyede karides sevenler içindir, şahsen ben karidese hiçbir zaman doymam.
Yanına koydukları yağlı, soğanlı ekmekler de tabii ki çok lezzetliler, ama zaten karideslerin sosu çok yağlı olduğundan ben normal çavdarlı ekmekle yemeyi tercih ederim.
Fiyatını hatırlamıyorum ama galiba 30-32 TL civarıydı.

2 yorum:

  1. ne pahali karides guvec ..sana buradan posta ile 3 kutu karides gondersem daha ucuza gelir..

    YanıtlaSil
  2. ahahah doğru söylüyorsun valla :)

    YanıtlaSil